Siirry pääsisältöön

NorwayNorwayJINHUI SHIPPING AND TRANSPORTATION
(JIN)

· Oslo Børs
· Valuutta NOK
Oslo Børs
Viimeisin
6,20
Tänään %
−3,13%
Tänään +/-
−0,20
Osta
6,26
Myy
6,68
Ylin
6,40
Alin
6,20
Vaihto (määrä)
14 123
· Oslo Børs
· Valuutta NOK
Oslo Børs
· Oslo Børs · Valuutta NOK
· Valuutta NOK
Oslo Børs
Viimeisin
6,20
Kehitys tänään
−3,13%
−0,20
Osta
6,26
Myy
6,68
Ylin
6,40
Alin
6,20
Vaihto (määrä)
14 123
Q1-osavuosiraportti
52 päivää sitten30 min
0,00 NOK/osake
Viimeisin osinko

Tarjoustasot

Avoinna
Määrä
Osto
1 687
Myynti
Määrä
4 317

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
621--
142--
160--
3 200--
10 000--
Vaihto (NOK)
89 834

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2024 Q2-osavuosiraportti
30. elok.
Menneet tapahtumat
2024 Q1-osavuosiraportti31. toukok.
2023 Yhtiökokous24. toukok.
2023 Q4-osavuosiraportti27. helmik.
2023 Q3-osavuosiraportti29. marrask. 2023
2023 Q2-osavuosiraportti28. elok. 2023
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit

Asiakkaat katsoivat myös

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
52 päivää sitten30 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2024 Q2-osavuosiraportti
30. elok.
Menneet tapahtumat
2024 Q1-osavuosiraportti31. toukok.
2023 Yhtiökokous24. toukok.
2023 Q4-osavuosiraportti27. helmik.
2023 Q3-osavuosiraportti29. marrask. 2023
2023 Q2-osavuosiraportti28. elok. 2023
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 17. heinäk.
    17. heinäk.
    Så godt som ingen selgere, og ratene for supramax ligger på lønnsomme nivåer . De antas ikke å svekke seg utover sommeren. Jeg antar at resultatet for Jinhui for Q2 og Q3 blir helt ok. Og aksjen prises nå til P/B på 0,2. Jeg fortsetter å bunnfiske under 6,5
    17. heinäk.
    17. heinäk.
    Gode poenger. Q2 kommer til å bli bra. Q1 var også bra. Og alle indikatorer viser at både Q2 og Q3 blir bra. Når det er sagt : Dette er en vrien aksje, med et noe frynsete rykte. Og derfor er prisingen av selskapet tilsvarende dårlig / lav. Det meste innen tørrlast hat gått bra en god stund nå, bortsett fra Jinhui. Det er lov å håpe på oppgangstider også for dette selskapet.
  • 2. heinäk.
    2. heinäk.
    Bulker owner Jinhui Shipping & Transportation has boosted its capesize fleet with the purchase of a Chinese-built ship. The Oslo-listed company has spent $24m on the 178,021-dwt Ocean Courtesy (built 2008) from Kobe Shipping of Japan, it told investors on Tuesday. VesselsValue places the ship at $24.15m, while rival platform Maritime Strategies International values the unit at between $22.7m and $27.1m. Jinhui expects to take delivery of the vessel between 1 September and the end of the year, when a balance of $19.2m is payable to the seller. The company said it will fund around 70% of the purchase price with bank financing, without identifying the lenders. The rest will be paid in cash. The shipowner had $23.6m in cash on its balance sheet as of 31 March. The acquisition marks the next step of Jinhui’s expansion into the larger vessel sizes. The Hong Kong-based shipowner bought its first capesize in February when it took the Japanese-built 181,300-dwt New Delight (built 2012) for just under $31m. This was followed in April by a deal to charter in a newcastlemax, which Jinhui has fixed out to Olam Maritime Freight, the shipping arm of agricultural commodities trader Olam. Jinhui has continued to be active in buying and selling mid-sized bulk carriers, which have long been its focus. Last month, Jinhui made its first ever newbuilding order when it contracted two 63,500-dwt ultramaxes from Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry in China for $34m apiece. In mid-February, it bought a modern kamsarmax from Nisshin Shipping of Japan for $31.1m. Jinhui’s 33-bulker fleet today comprises 23 owned vessels, almost all of which are supramaxes and ultramaxes, plus 10 chartered-in ships. Copyrigh: TradeWinds, siply the best!
    5. heinäk.
    5. heinäk.
    Bruker pengene på nye skip i stedet for å dele ut overskytende til aksjonærene, helt i god gammel Jin ånd,  slik de har drevet selskapet i all tid. når markedet faller, selger de rust hauger og bruker profitten til bonuser.  
    10. heinäk.
    10. heinäk.
    opp til p/b 0,4 ?? Det ville jo være en kursøkning på 100 %. Du stiller høye krav til avkastning må jeg si . Selv bruker jeg de frie midlene jeg har til å kjøpe under 6,50 - og føler meg nokså trygg på at det vil gi minst 9% avkastning.
  • 2. heinäk.
    2. heinäk.
    Skipet de kjøper nå er verdt 24 mill dollar🤑🤑 da har jin troen på framtiden
    10. heinäk.
    10. heinäk.
    16 år gamle skip gir ingen trygg fremtid.
  • 2. heinäk.
    2. heinäk.
    Hvorfor betaler ikke jinhui shipping utbytte? Sluker ledelsen all inntekten istedet? Hvorfor gidder folk å investere i noe som ikke gir aksjonærer tilbake? Utenom det at aksjen ikke gir utbytte så ser det ji bra ut mtp at de kjøper nye skip nå
    17. heinäk.
    17. heinäk.
    De har gjort det frem til i fjor mener jeg da rater stupte..utbyttene kommer nok tilbake skal du se
  • 26. kesäk.
    26. kesäk.
    Men den er billig og attraktiv nå......
    1. heinäk.
    1. heinäk.
    selskapet er godt i gang med en markert foryngelse av flåten. Det lover bra for fremtiden
    12. heinäk.
    12. heinäk.
    Enig. Det var et underlig avvik ifh til det de sa på Q1 presentasjonen ??!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Q1-osavuosiraportti
52 päivää sitten30 min
0,00 NOK/osake
Viimeisin osinko

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
0,00 NOK/osake
Viimeisin osinko

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 17. heinäk.
    17. heinäk.
    Så godt som ingen selgere, og ratene for supramax ligger på lønnsomme nivåer . De antas ikke å svekke seg utover sommeren. Jeg antar at resultatet for Jinhui for Q2 og Q3 blir helt ok. Og aksjen prises nå til P/B på 0,2. Jeg fortsetter å bunnfiske under 6,5
    17. heinäk.
    17. heinäk.
    Gode poenger. Q2 kommer til å bli bra. Q1 var også bra. Og alle indikatorer viser at både Q2 og Q3 blir bra. Når det er sagt : Dette er en vrien aksje, med et noe frynsete rykte. Og derfor er prisingen av selskapet tilsvarende dårlig / lav. Det meste innen tørrlast hat gått bra en god stund nå, bortsett fra Jinhui. Det er lov å håpe på oppgangstider også for dette selskapet.
  • 2. heinäk.
    2. heinäk.
    Bulker owner Jinhui Shipping & Transportation has boosted its capesize fleet with the purchase of a Chinese-built ship. The Oslo-listed company has spent $24m on the 178,021-dwt Ocean Courtesy (built 2008) from Kobe Shipping of Japan, it told investors on Tuesday. VesselsValue places the ship at $24.15m, while rival platform Maritime Strategies International values the unit at between $22.7m and $27.1m. Jinhui expects to take delivery of the vessel between 1 September and the end of the year, when a balance of $19.2m is payable to the seller. The company said it will fund around 70% of the purchase price with bank financing, without identifying the lenders. The rest will be paid in cash. The shipowner had $23.6m in cash on its balance sheet as of 31 March. The acquisition marks the next step of Jinhui’s expansion into the larger vessel sizes. The Hong Kong-based shipowner bought its first capesize in February when it took the Japanese-built 181,300-dwt New Delight (built 2012) for just under $31m. This was followed in April by a deal to charter in a newcastlemax, which Jinhui has fixed out to Olam Maritime Freight, the shipping arm of agricultural commodities trader Olam. Jinhui has continued to be active in buying and selling mid-sized bulk carriers, which have long been its focus. Last month, Jinhui made its first ever newbuilding order when it contracted two 63,500-dwt ultramaxes from Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry in China for $34m apiece. In mid-February, it bought a modern kamsarmax from Nisshin Shipping of Japan for $31.1m. Jinhui’s 33-bulker fleet today comprises 23 owned vessels, almost all of which are supramaxes and ultramaxes, plus 10 chartered-in ships. Copyrigh: TradeWinds, siply the best!
    5. heinäk.
    5. heinäk.
    Bruker pengene på nye skip i stedet for å dele ut overskytende til aksjonærene, helt i god gammel Jin ånd,  slik de har drevet selskapet i all tid. når markedet faller, selger de rust hauger og bruker profitten til bonuser.  
    10. heinäk.
    10. heinäk.
    opp til p/b 0,4 ?? Det ville jo være en kursøkning på 100 %. Du stiller høye krav til avkastning må jeg si . Selv bruker jeg de frie midlene jeg har til å kjøpe under 6,50 - og føler meg nokså trygg på at det vil gi minst 9% avkastning.
  • 2. heinäk.
    2. heinäk.
    Skipet de kjøper nå er verdt 24 mill dollar🤑🤑 da har jin troen på framtiden
    10. heinäk.
    10. heinäk.
    16 år gamle skip gir ingen trygg fremtid.
  • 2. heinäk.
    2. heinäk.
    Hvorfor betaler ikke jinhui shipping utbytte? Sluker ledelsen all inntekten istedet? Hvorfor gidder folk å investere i noe som ikke gir aksjonærer tilbake? Utenom det at aksjen ikke gir utbytte så ser det ji bra ut mtp at de kjøper nye skip nå
    17. heinäk.
    17. heinäk.
    De har gjort det frem til i fjor mener jeg da rater stupte..utbyttene kommer nok tilbake skal du se
  • 26. kesäk.
    26. kesäk.
    Men den er billig og attraktiv nå......
    1. heinäk.
    1. heinäk.
    selskapet er godt i gang med en markert foryngelse av flåten. Det lover bra for fremtiden
    12. heinäk.
    12. heinäk.
    Enig. Det var et underlig avvik ifh til det de sa på Q1 presentasjonen ??!
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Avoinna
Määrä
Osto
1 687
Myynti
Määrä
4 317

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
621--
142--
160--
3 200--
10 000--
Vaihto (NOK)
89 834

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2024 Q2-osavuosiraportti
30. elok.
Menneet tapahtumat
2024 Q1-osavuosiraportti31. toukok.
2023 Yhtiökokous24. toukok.
2023 Q4-osavuosiraportti27. helmik.
2023 Q3-osavuosiraportti29. marrask. 2023
2023 Q2-osavuosiraportti28. elok. 2023
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki