Siirry pääsisältöön

NorwayNorwayJINHUI SHIPPING AND TRANSPORTATION
(JIN)

· Oslo Børs
· Valuutta NOK
Oslo Børs
Viimeisin
6,50
Tänään %
0,00%
Tänään +/-
0,00
Osta
6,62
Myy
6,84
Ylin
0,00
Alin
0,00
Vaihto (määrä)
0,00
· Oslo Børs
· Valuutta NOK
Oslo Børs
· Oslo Børs · Valuutta NOK
· Valuutta NOK
Oslo Børs
Viimeisin
6,50
Kehitys tänään
0,00%
0,00
Osta
6,62
Myy
6,84
Ylin
0,00
Alin
0,00
Vaihto (määrä)
0,00
Q1-osavuosiraportti
33 päivää sitten30 min
0,00 NOK/osake
Viimeisin osinko

Tarjoustasot

Huutokauppa
Määrä
Osto
1 108
Myynti
Määrä
2 453

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Vaihto (NOK)
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2024 Q2-osavuosiraportti
30. elok.
Menneet tapahtumat
2024 Q1-osavuosiraportti31. toukok.
2023 Yhtiökokous24. toukok.
2023 Q4-osavuosiraportti27. helmik.
2023 Q3-osavuosiraportti29. marrask. 2023
2023 Q2-osavuosiraportti28. elok. 2023
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit

Asiakkaat katsoivat myös

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
33 päivää sitten30 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2024 Q2-osavuosiraportti
30. elok.
Menneet tapahtumat
2024 Q1-osavuosiraportti31. toukok.
2023 Yhtiökokous24. toukok.
2023 Q4-osavuosiraportti27. helmik.
2023 Q3-osavuosiraportti29. marrask. 2023
2023 Q2-osavuosiraportti28. elok. 2023
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 19 t sitten
    19 t sitten
    Bulker owner Jinhui Shipping & Transportation has boosted its capesize fleet with the purchase of a Chinese-built ship. The Oslo-listed company has spent $24m on the 178,021-dwt Ocean Courtesy (built 2008) from Kobe Shipping of Japan, it told investors on Tuesday. VesselsValue places the ship at $24.15m, while rival platform Maritime Strategies International values the unit at between $22.7m and $27.1m. Jinhui expects to take delivery of the vessel between 1 September and the end of the year, when a balance of $19.2m is payable to the seller. The company said it will fund around 70% of the purchase price with bank financing, without identifying the lenders. The rest will be paid in cash. The shipowner had $23.6m in cash on its balance sheet as of 31 March. The acquisition marks the next step of Jinhui’s expansion into the larger vessel sizes. The Hong Kong-based shipowner bought its first capesize in February when it took the Japanese-built 181,300-dwt New Delight (built 2012) for just under $31m. This was followed in April by a deal to charter in a newcastlemax, which Jinhui has fixed out to Olam Maritime Freight, the shipping arm of agricultural commodities trader Olam. Jinhui has continued to be active in buying and selling mid-sized bulk carriers, which have long been its focus. Last month, Jinhui made its first ever newbuilding order when it contracted two 63,500-dwt ultramaxes from Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry in China for $34m apiece. In mid-February, it bought a modern kamsarmax from Nisshin Shipping of Japan for $31.1m. Jinhui’s 33-bulker fleet today comprises 23 owned vessels, almost all of which are supramaxes and ultramaxes, plus 10 chartered-in ships. Copyrigh: TradeWinds, siply the best!
    17 t sitten
    17 t sitten
    Öpploysningen om at nybyggingsordrenew er " den første noensinne" er helt feil. Tilkbake til 2008 ish hadde de en rekke nye skip i ordre
  • 19 t sitten
    19 t sitten
    Skipet de kjøper nå er verdt 24 mill dollar🤑🤑 da har jin troen på framtiden
  • 19 t sitten
    19 t sitten
    Hvorfor betaler ikke jinhui shipping utbytte? Sluker ledelsen all inntekten istedet? Hvorfor gidder folk å investere i noe som ikke gir aksjonærer tilbake? Utenom det at aksjen ikke gir utbytte så ser det ji bra ut mtp at de kjøper nye skip nå
  • 26. kesäk.
    26. kesäk.
    Men den er billig og attraktiv nå......
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    selskapet er godt i gang med en markert foryngelse av flåten. Det lover bra for fremtiden
  • 24. kesäk.
    24. kesäk.
    Grådig Ledelse. Ikke bra.......
    27. kesäk.
    27. kesäk.
    Godt klar over det, ja. Mpcc driver vel innen containerskip, kan derfor ikke sammenlignes med jinhui. Epler og pærer. Belships er sammenlignbare. Avkastningen har vært utrolig mye bedre der, men som et resultat er også verdsettelsen mange ganger høyere. Og på grunn av de høye utbyttene er gjeldsgraden til belco også mange ganger høyere. Det kan gi problemer på sikt. Når det er sagt, så har belco truffet veldig bra med det meste de har gjort. Men til nåværende prissetting mener jeg jinhui er en bedre investering
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Q1-osavuosiraportti
33 päivää sitten30 min
0,00 NOK/osake
Viimeisin osinko

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
0,00 NOK/osake
Viimeisin osinko

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 19 t sitten
    19 t sitten
    Bulker owner Jinhui Shipping & Transportation has boosted its capesize fleet with the purchase of a Chinese-built ship. The Oslo-listed company has spent $24m on the 178,021-dwt Ocean Courtesy (built 2008) from Kobe Shipping of Japan, it told investors on Tuesday. VesselsValue places the ship at $24.15m, while rival platform Maritime Strategies International values the unit at between $22.7m and $27.1m. Jinhui expects to take delivery of the vessel between 1 September and the end of the year, when a balance of $19.2m is payable to the seller. The company said it will fund around 70% of the purchase price with bank financing, without identifying the lenders. The rest will be paid in cash. The shipowner had $23.6m in cash on its balance sheet as of 31 March. The acquisition marks the next step of Jinhui’s expansion into the larger vessel sizes. The Hong Kong-based shipowner bought its first capesize in February when it took the Japanese-built 181,300-dwt New Delight (built 2012) for just under $31m. This was followed in April by a deal to charter in a newcastlemax, which Jinhui has fixed out to Olam Maritime Freight, the shipping arm of agricultural commodities trader Olam. Jinhui has continued to be active in buying and selling mid-sized bulk carriers, which have long been its focus. Last month, Jinhui made its first ever newbuilding order when it contracted two 63,500-dwt ultramaxes from Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry in China for $34m apiece. In mid-February, it bought a modern kamsarmax from Nisshin Shipping of Japan for $31.1m. Jinhui’s 33-bulker fleet today comprises 23 owned vessels, almost all of which are supramaxes and ultramaxes, plus 10 chartered-in ships. Copyrigh: TradeWinds, siply the best!
    17 t sitten
    17 t sitten
    Öpploysningen om at nybyggingsordrenew er " den første noensinne" er helt feil. Tilkbake til 2008 ish hadde de en rekke nye skip i ordre
  • 19 t sitten
    19 t sitten
    Skipet de kjøper nå er verdt 24 mill dollar🤑🤑 da har jin troen på framtiden
  • 19 t sitten
    19 t sitten
    Hvorfor betaler ikke jinhui shipping utbytte? Sluker ledelsen all inntekten istedet? Hvorfor gidder folk å investere i noe som ikke gir aksjonærer tilbake? Utenom det at aksjen ikke gir utbytte så ser det ji bra ut mtp at de kjøper nye skip nå
  • 26. kesäk.
    26. kesäk.
    Men den er billig og attraktiv nå......
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    selskapet er godt i gang med en markert foryngelse av flåten. Det lover bra for fremtiden
  • 24. kesäk.
    24. kesäk.
    Grådig Ledelse. Ikke bra.......
    27. kesäk.
    27. kesäk.
    Godt klar over det, ja. Mpcc driver vel innen containerskip, kan derfor ikke sammenlignes med jinhui. Epler og pærer. Belships er sammenlignbare. Avkastningen har vært utrolig mye bedre der, men som et resultat er også verdsettelsen mange ganger høyere. Og på grunn av de høye utbyttene er gjeldsgraden til belco også mange ganger høyere. Det kan gi problemer på sikt. Når det er sagt, så har belco truffet veldig bra med det meste de har gjort. Men til nåværende prissetting mener jeg jinhui er en bedre investering
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Huutokauppa
Määrä
Osto
1 108
Myynti
Määrä
2 453

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Vaihto (NOK)
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2024 Q2-osavuosiraportti
30. elok.
Menneet tapahtumat
2024 Q1-osavuosiraportti31. toukok.
2023 Yhtiökokous24. toukok.
2023 Q4-osavuosiraportti27. helmik.
2023 Q3-osavuosiraportti29. marrask. 2023
2023 Q2-osavuosiraportti28. elok. 2023
Datan lähde: Millistream, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Näytä muut Sertifikaatit
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki