KLAVENESS COMBINATION CARRIERS(KCC)
(KCC)
Q1-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧34 min
3,803 NOK/osake
Viimeisin osinko
11,95 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Suljettu
Määrä
Osto
175
Myynti
Määrä
1 500
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 | - | - | ||
12 | - | - | ||
69 | - | - | ||
81 | - | - | ||
166 | - | - |
Vaihto (NOK)
4 155 716Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2024 Q2-osavuosiraportti | 23. elok. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Q1-osavuosiraportti | 7. toukok. | |
2023 Yhtiökokous | 23. huhtik. | |
2023 Q4-osavuosiraportti | 16. helmik. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 31. lokak. 2023 | |
2023 Q2-osavuosiraportti | 24. elok. 2023 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧34 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2024 Q2-osavuosiraportti | 23. elok. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Q1-osavuosiraportti | 7. toukok. | |
2023 Yhtiökokous | 23. huhtik. | |
2023 Q4-osavuosiraportti | 16. helmik. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 31. lokak. 2023 | |
2023 Q2-osavuosiraportti | 24. elok. 2023 |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 22 t sitten22 t sittenHva tror dere utbyttet blir i august/september?
- 1 päivä sitten1 päivä sittenNorway’s Klaveness Combination Carriers (KCC) is delaying energy-efficiency retrofit projects as rates remain strong for its fleet. The Oslo-listed company said it was postponing the dry-docking of two ships from the second half of this year to 2025. The delays will give KCC more time to reap the benefits of buoyant markets. Under its retrofit project, one CLEANBU oil product and dry bulk carrier was fitted with an air lubrication system and a shaft generator at its five-year survey in May. Similar work will be carried out on a CABU caustic soda and dry bulk ship in the fourth quarter, and another CABU and two CLEANBU carriers in 2025. Three vessels will drydock and another will be off-hire in connection with an intermediary class survey during the latter part of 2024. However, due to the postponed retrofits, scheduled off-hire days are expected to total 161 for the second half of 2024, down from the 225 expected previously. Chief executive Engebret Dahm told TradeWinds: “The main reason for the change in the retrofit programme is to spread out the committed six installations to get more time to optimise both the installation and the solution.” “Whether the freight market will be worse or better in the second half of 2025 than in the second half of 2024 remains to be seen,” he added. Preliminary figures for the second three months show fleet average earnings were $38,376 per day, $2,100 lower than in the first quarter, but at the high end of the guidance range of between $36,700 and $38,700 per day. The CABU ships managed $37,656 per day, another record. This was due to a strong MR tanker market positively impacting the index-linked contracts, the owner said. There was also continued efficient trading, with 13% ballast time and 98% combination trading. Earnings rose $2,800 from the first quarter and were $700 above the top guidance figure. The CLEANBU vessels achieved $39,093 per day, mainly driven by a continued strong LR1 product tanker market, but $7,500 down from all-time highs in the first three months. LR1 rates have remained very volatile, KCC said. The CLEANBUs were trading 79% in tanker markets to maximise earnings. Copyright: Tradewinds - Simply the best!
- 8. heinäk.8. heinäk.Ikke få panikk. Dette er en verdiaksje som betaler utbytter i motsetning til vekstaskjer hvor man er avhengig av kursoppgang for å tjene penger.. Litt svingninger i kursen nedover gir en anledning til å forsterke beholdningen.8. heinäk.8. heinäk.Ja, etter 3 år og 150% PLUSS utbytte er dette min beste aksje
- 8. heinäk.8. heinäk.Mulig årsak til at shipping er ned idag: https://twitter.com/occi_nor/status/1810229171550826896
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Q1-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧34 min
3,803 NOK/osake
Viimeisin osinko
11,95 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
3,803 NOK/osake
Viimeisin osinko
11,95 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 22 t sitten22 t sittenHva tror dere utbyttet blir i august/september?
- 1 päivä sitten1 päivä sittenNorway’s Klaveness Combination Carriers (KCC) is delaying energy-efficiency retrofit projects as rates remain strong for its fleet. The Oslo-listed company said it was postponing the dry-docking of two ships from the second half of this year to 2025. The delays will give KCC more time to reap the benefits of buoyant markets. Under its retrofit project, one CLEANBU oil product and dry bulk carrier was fitted with an air lubrication system and a shaft generator at its five-year survey in May. Similar work will be carried out on a CABU caustic soda and dry bulk ship in the fourth quarter, and another CABU and two CLEANBU carriers in 2025. Three vessels will drydock and another will be off-hire in connection with an intermediary class survey during the latter part of 2024. However, due to the postponed retrofits, scheduled off-hire days are expected to total 161 for the second half of 2024, down from the 225 expected previously. Chief executive Engebret Dahm told TradeWinds: “The main reason for the change in the retrofit programme is to spread out the committed six installations to get more time to optimise both the installation and the solution.” “Whether the freight market will be worse or better in the second half of 2025 than in the second half of 2024 remains to be seen,” he added. Preliminary figures for the second three months show fleet average earnings were $38,376 per day, $2,100 lower than in the first quarter, but at the high end of the guidance range of between $36,700 and $38,700 per day. The CABU ships managed $37,656 per day, another record. This was due to a strong MR tanker market positively impacting the index-linked contracts, the owner said. There was also continued efficient trading, with 13% ballast time and 98% combination trading. Earnings rose $2,800 from the first quarter and were $700 above the top guidance figure. The CLEANBU vessels achieved $39,093 per day, mainly driven by a continued strong LR1 product tanker market, but $7,500 down from all-time highs in the first three months. LR1 rates have remained very volatile, KCC said. The CLEANBUs were trading 79% in tanker markets to maximise earnings. Copyright: Tradewinds - Simply the best!
- 8. heinäk.8. heinäk.Ikke få panikk. Dette er en verdiaksje som betaler utbytter i motsetning til vekstaskjer hvor man er avhengig av kursoppgang for å tjene penger.. Litt svingninger i kursen nedover gir en anledning til å forsterke beholdningen.8. heinäk.8. heinäk.Ja, etter 3 år og 150% PLUSS utbytte er dette min beste aksje
- 8. heinäk.8. heinäk.Mulig årsak til at shipping er ned idag: https://twitter.com/occi_nor/status/1810229171550826896
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Suljettu
Määrä
Osto
175
Myynti
Määrä
1 500
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
1 | - | - | ||
12 | - | - | ||
69 | - | - | ||
81 | - | - | ||
166 | - | - |
Vaihto (NOK)
4 155 716Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2024 Q2-osavuosiraportti | 23. elok. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Q1-osavuosiraportti | 7. toukok. | |
2023 Yhtiökokous | 23. huhtik. | |
2023 Q4-osavuosiraportti | 16. helmik. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 31. lokak. 2023 | |
2023 Q2-osavuosiraportti | 24. elok. 2023 |
Datan lähde: Millistream, Quartr