Volkswagen AG(VOW)
(VOW)
Q1-osavuosiraportti
64 päivää sitten‧1 t 24 min
9,00 EUR/osake
Viimeisin osinko
8,03 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Suljettu
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Määräpainotettu keskihinta (VWAP)
111,3VWAP
111,3Vaihto (EUR)
7 244 141Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2024 Q2-osavuosiraportti | 26. heinäk. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 29. toukok. | |
2024 Q1-osavuosiraportti | 30. huhtik. | |
2023 Q4-osavuosiraportti | 13. maalisk. | |
2023 Vuosiraportti | 13. maalisk. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 26. lokak. 2023 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
64 päivää sitten‧1 t 24 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2024 Q2-osavuosiraportti | 26. heinäk. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 29. toukok. | |
2024 Q1-osavuosiraportti | 30. huhtik. | |
2023 Q4-osavuosiraportti | 13. maalisk. | |
2023 Vuosiraportti | 13. maalisk. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 26. lokak. 2023 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 12. kesäk.12. kesäk.Nogen der ved hvorfor den bliver ved med at falde i øjeblikket?
- 8. huhtik.8. huhtik.Ser ud til at være på optrend igen efter at have bundet i ca 107 - det er en af min store positioner og tror på den er på vej videre op - vil tro 175 er realistisk22. huhtik.22. huhtik.I got it 106,98€ it wasn't bottom but pretty close.20. toukok.20. toukok.I sold at 280€ (which was nice) and now thinking should I join. Or should I stay on US tech sector...
- 22. maalisk.22. maalisk.Er det korrekt at man kun får udbytte hvis man ejer Volkswagen AG ZC PRF PERPETUAL EUR, og at man ikke får udbytte ved ejerskab af Volkswagen AG?25. maalisk.25. maalisk.Men det ser ikke ud til at der er registreret et kommende udbytte?
- 13. maalisk.13. maalisk.Down 3% after the presser. Probably the outlook for this year as the main reason. VAG's BEVs have to have better margins - in average - at the moment than Tesla, though. Consolidating plans to have a shared platform for all brands is compelling. From HW based vehicle design to SW based vehicle design is probably a good approach, but that AI based vehicle design remark was IMO a hyperbole and should maybe be communicated as an important part of SW based design approach. ICE investment will apparently taper off in the next couple of years, but will be an important bridge tech to the full BEV era (read: hybrids need ICE development). Which seems to be the strategy for VW to achieve by 2035. About the remark on old/current models. If you like one, grab it while there is inventory for those. "Performance programs" may impact that segment first. To have proper evaluation of operating result/margin vs. 2022 there is -€5 Billion net effect to 2023 vs 2022 due derivatives hedge accounting. (+€1.8 B in 2022 vs -3.5 B in 2023). So the 2023 performance was much better than it looks at the first glance.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Q1-osavuosiraportti
64 päivää sitten‧1 t 24 min
9,00 EUR/osake
Viimeisin osinko
8,03 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
9,00 EUR/osake
Viimeisin osinko
8,03 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 12. kesäk.12. kesäk.Nogen der ved hvorfor den bliver ved med at falde i øjeblikket?
- 8. huhtik.8. huhtik.Ser ud til at være på optrend igen efter at have bundet i ca 107 - det er en af min store positioner og tror på den er på vej videre op - vil tro 175 er realistisk22. huhtik.22. huhtik.I got it 106,98€ it wasn't bottom but pretty close.20. toukok.20. toukok.I sold at 280€ (which was nice) and now thinking should I join. Or should I stay on US tech sector...
- 22. maalisk.22. maalisk.Er det korrekt at man kun får udbytte hvis man ejer Volkswagen AG ZC PRF PERPETUAL EUR, og at man ikke får udbytte ved ejerskab af Volkswagen AG?25. maalisk.25. maalisk.Men det ser ikke ud til at der er registreret et kommende udbytte?
- 13. maalisk.13. maalisk.Down 3% after the presser. Probably the outlook for this year as the main reason. VAG's BEVs have to have better margins - in average - at the moment than Tesla, though. Consolidating plans to have a shared platform for all brands is compelling. From HW based vehicle design to SW based vehicle design is probably a good approach, but that AI based vehicle design remark was IMO a hyperbole and should maybe be communicated as an important part of SW based design approach. ICE investment will apparently taper off in the next couple of years, but will be an important bridge tech to the full BEV era (read: hybrids need ICE development). Which seems to be the strategy for VW to achieve by 2035. About the remark on old/current models. If you like one, grab it while there is inventory for those. "Performance programs" may impact that segment first. To have proper evaluation of operating result/margin vs. 2022 there is -€5 Billion net effect to 2023 vs 2022 due derivatives hedge accounting. (+€1.8 B in 2022 vs -3.5 B in 2023). So the 2023 performance was much better than it looks at the first glance.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Suljettu
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Määräpainotettu keskihinta (VWAP)
111,3VWAP
111,3Vaihto (EUR)
7 244 141Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2024 Q2-osavuosiraportti | 26. heinäk. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2024 Yhtiökokous | 29. toukok. | |
2024 Q1-osavuosiraportti | 30. huhtik. | |
2023 Q4-osavuosiraportti | 13. maalisk. | |
2023 Vuosiraportti | 13. maalisk. | |
2023 Q3-osavuosiraportti | 26. lokak. 2023 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr