Miten voimme auttaa?
Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.
Mahdollisuus kirjautua palveluumme käyttäjätunnuksella ja salasanalla tulee poistumaan. Suosittelemme tutustumaan uusiin, tietoturvallisempiin kirjautumismenetelmiin. Näitä ovat:
1. QR-koodin skannaus puhelimella tietokoneen ruudulta ja vahvistus Nordnet-sovelluksella
2. Kirjautuminen Nordnet-sovelluksessa käyttäen turvakoodia, kasvoja (Face ID) tai sormenjälkeä
Kun asennat Nordnet-sovelluksen sovelluskaupasta, avaat sen ja napautat alkunäytössä näkyvää "Skannaa QR / Tunnistaudu"-painiketta, sinua pyydetään tunnistautumaan käyttäen toisen pankin verkkopankkitunnuksia tai Mobiilivarmennetta. Sinun tarvitsee suorittaa tämä tunnistautuminen vain kerran. Tämän jälkeen voit kirjautua Nordnetiin nopeasti ja helposti, käyttäen esimerkiksi sormenjälkeäsi, kasvojasi (Face ID), tunnistautumisen yhteydessä luomaasi kuusinumeroista turvakoodia tai tietokoneen näytöltä skannattavaa QR-koodia.
Katso myös: "Ongelmia sisäänkirjautumisessa".