Miten voimme auttaa?
En pysty avaamaan ja täyttämään lomaketta (F-Secure ongelma)
Osalla asiakkaista F-Securen ohjelmisto voi estää tiettyjen Nordnetin lomakkeiden avaamisen ja täyttämisen. Voit korjata tilanteen seuraavasti.
F-Secure:
1. Avaa F-Secure
2. Antivirus-sivulla ollessasi klikkaa "Settings" (Asetukset)
3. Klikkaa "Secure Browsing"
4. Siirry "Browsing Protection" -välilehdelle.
5. Klikkaa ikkunan alareunassa olevaa "View web site exceptions"-linkkiä.
6. Siirry "Allowed"-välilehdelle, klikkaa "Add" ja liitä kohtaan lomakkeen osoite.
7. Klikkaa OK.
8. Kokeile avata lomake uudelleen.
F-Secure SAFE:
1. Avaa F-Secure SAFE
2. Klikkaa "Secure Browsing"
3. Selaa alas kohtaan "Banking Protection"
4. Valitse kohta "Do not interrupt my current Internet connections"
5. Kokeile avata lomake uudelleen.
Takaisin